11.11.14

MY KIND OF (BIRTH)DAY

Het is nogal hectisch geweest hier de afgelopen weken en het lijkt erop dat het de komende maanden nog veel drukker gaat worden. Natuurlijk ben ik daar waanzinnig blij mee want ik vind mijn werk enorm leuk en geniet er ook echt van om in de store te staan en mensen te adviseren en te inspireren.

Afgelopen zaterdag was ik echter jarig. Nu is het altijd rot weer op mijn verjaardag dus toen we het weer in de gaten hielden en zagen dat het een prachtige zonnige dag zou worden, besloten we de store voor een dagje dicht te doen om weer eens een ouderweste zaterdag te vieren met ons viertjes!



Het was HEERLIJK!!! Na de cadeauronde (mijn kinderen pakken altijd alles uit), lekker lang en lui ontbijten met boekweit-pancakes, naar de zwemles met mijn meisje (dit mis ik normaal iedere week), en toen met z'n allen naar Amsterdam voor de lekkerste koffie en carrotcake in town bij Bakers&Roasters. We moesten er ruim een uur op wachten, maar dat is in de Pijp geen probleem. Lekker struinen en naar winkeltjes als Anna+Nina, All The Luck in the World, Big en Belg... en ga maar door.

Bakers&Roasters is nog steeds een echte hotspot en dus superdruk. Niet gek want het eten is er fantastisch, veelal biologisch, ze hebben heerlijke verse sapjes en fantastische koffie. Daarnaast zijn de mensen die er werken heel vriendelijk.




De avond hebben we goed afgesloten met lekker eten in het dorp (lang leve tekenblokken!) en thuis een eigen gemaakte chocolade mousse (mijn vent kan deze dus echt fantastisch maken en heb nog nooit ergens een beter gegeten) met dessert wijn. Draag mij maar weg maar this is my kind of (birth)day!



No comments: