1.3.15

VERBOUWINGS SNEAKPEEK

Het is jullie vast niet ontgaan,... ik ben druk bezig met de verbouwing van ons eigen huis. Naast de winkel en gave interieurprojecten voor anderen was het eind vorig jaar eindelijk tijd voor onze eigen plannen. Een grotere leefruimte voor ons gezin, met een fijne keuken en aparte zitruimte. Want hoe fijn ik het ook vind om samen met de kinderen in de woonkamer tew zitten, het geluid is me af en toe teveel. Dus een goede ensuite stond hoog op de lijst.
We hebben de afgelopen 3 maanden (over)geleefd zonder keuken en dus zonder vaatwasser (afwassen in bad, je gaat je vaatwasser weer heel erg waarderen kan ik je vertelen!), zonder lopend water beneden en een losse oude ijskast in de hal als alternatief op de inbouwijskast uit de oude keuken. Stof, werklieden, nog meer stof, wonen/eten/slapen op 30m2, nog meer stof, maar het einde is eindelijk in zicht!

De juiste kleur wit voor de muren in de achterkamer is gevonden (iemand riep "wit is toch wit?!".... NOT), de schilders zijn bijna klaar en de keuken komt as donderdag! Zelf deze week nog even een wand behangen, de blinds ophangen en een kast schilderen en dan.... hop naar beneden en genieten van onze bijna affe benedenverdieping

Hier vast een sneakpeek van ons meubilair- en verlichtingsplan. Uiteraard met heel veel mooie spullen uit mijn eigen winkel!










5 comments:

Unknown said...

Wat een enorm project zeg. Maar wat het er veelbelovend uit! Ik ben heel benieuwd! Succes nog even.. x Margreet

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Stephanie said...

Fijn dat het bijna klaar is, ben benieuwd!

Katja Volmerink - van de Riet said...

Dank Margreet! xx

Woon - Geluk said...

Wat fijn dat het bijna klaar is! Wat zal het prachtig worden!
Succes met de laatste loodjes!

Groetjes Cindy
woon-geluk.blogspot.nl