12.11.14

KINDERKAMERS DOOR MINT INTERIORS

Een tijdje geleden kreeg ik geweldige post uit Belgie. Namelijk het Mini Woonboek, gemaakt door Britt en Tom van woonblog.be .
In dit prachtige boek staan verrassende en mooie kinderkamers uit Nederland, Belgie en zelfs Engeland. Heel veel inspiratie op ruim 230 paginas! Ook twee kamers waarvoor ik de inrichting en styling heb gedaan staan in het boek en daar ben ik best trots op.







Fermliving accessoires via Mint interior

 Hier nog een aantal kamertjes uit het boek.

Woods behang van Cole&Son via Mint interiors

Hello poster van Miniwilla via Mint interiors
 
Snowpuppe lamp via Mint interiors

Alle fotos zijn uit het boek.

2 comments:

Nathalia said...

Wat een leuke kamertjes. Vooral het kamertje van Bebel spreekt mij aan (met mijn 3 dochtertjes in gedachte). Het mintgroene kastje vind ik geweldig. Enig idee waar ik zoiets zou kunnen vinden of onder welke zoekterm?

Katja Volmerink - van de Riet said...

Hi Nathalia, dank je wel!
Het kastje is eigenlijk het bovenste deel van een kast met lades aan de onderkant. Deze hebben we weggedaan want die was niet meer goed. Ik heb hem een aantal jaren geleden gekocht via Marktplaats als babykamer inboedel. Succes!