19.3.15

BANKENJUNGLE

Ik krijg veel mensen in mijn winkel die op zoek zijn naar een nieuwe bank. Mooi want die kun je bij mij vinden!
In de winkel is echter de ruimte beperkt en heb ik momenteel 2 modellen staan van Fest Amsterdam.
Een jong merk, op gericht door Femke Furnee en haar broer. De laatste heeft zich inmiddels toegelegd op andere zaken en Femke runt Fest nu dan ook alleen, ondersteund met een team dames.
Zelf heb ik een tweetal banken van Fest in mijn winkel staan. Wat ik zelf zo fijn vind aan de banken van Fest is ten eerste: het design is mooi, daarnaast is de prijs super en de banken zijn modulair!
Wat wil je nog meer. Ideaal voor gezinnen met kinderen bijvoorbeeld die wel een mooie bank willen, maar niet meteen de hoofdprijs willen betalen, want ja... kinderen en dure meubels is een vaak gehoord argument. Doordat de banken modulair zijn kun je de bank precies zo maken zodat deze in jouw interieur het beste tot zijn recht komt en hem precies tailoren naar jouw behoeften.
De Dunbar bank is mijn favoriet uit de Fest banken collectie en deze heb ik dan ook in mijn eigen huis staan.

bank: fest amsterdam , hanglamp: &tradition , lampje: &tradition , kussens: ferm living en by molle , plaid: ferm living , behang: cole&son , kleed: recolourd.  Alles via Mint interiors


avenue sofa fest amsterdam

edge sofa fest amsterdam

Naast de banken van Fest Amsterdam bied ik meer banken. O.a van Muuto en &Tradition.

connect sofa muuto, modulair (!)


rest sofa muuto, 2 of 3 zitter

soft blocks sofa muuto, modulair
mayor sofa &tradition

fly sofa &tradition


De Connect sofa van Muuto en de Mayor sofa van &Tradition (ja en dan in een roze Divina van Kvadrat) staan hoog op mijn wishlist. Voor een volgend huis dan, want voor nu ben ik helemaal blij met mijn huidige bank van Fest :).

Voor prijzen en informatie verwijs ik je graag naar mijn site, bellen of mailen mag ook altijd ;)


Welke bank is jou favoriet?





 

No comments: