23.8.14

Keecie

Nog een week tot de opening van Mint interiors. Er moet nog flink wat gebeuren en een aantal belangrijke leveringen moeten volgende week nog binnen komen. Spannend dus. Niet alles zal 'op tijd' binnen zijn voor de opening, maar dat zorgt er hopelijk voor dat mensen de volgende keer dat ze de store bezoeken weer blij verrast worden met fijne nieuwe producten.
Nu de opening aanstaande is, realiseer ik me vandaag dat dit de laatste vrije zaterdag zal zijn de komende maanden... Dat zal echt wel even wennen worden, maar gelukkig ben ik in mijn store straks de hele dag omringd door spullen waar ik blij van wordt en werk ik in min 'eigen' dorp.

Vorige week was een hele drukke week met heel veel leveringen die binnenkwamen. Normann Copenhagen kwam binnen, net als Tas-ka, FEST Amsterdam, Mae Engelgeer, Simply Chocolate en Keecie. Meubels, kussens, accessoires, shawls, chocolade en tassen. Fijne combi toch?

Ik vind persoonlijk dat je als vrouw nooit genoeg tassen kunt hebben en mooie tassen konden dan ook echt niet ontbreken bij Mint interiors. Een tas moet voor mij voldoen aan een aantal dingen. Ze moet  gemaakt zijn van mooi leer, lang meegaan, niet te veel franjes hebben en bruikbaar zijn voor meerdere gelegenheden. Keecie heeft dit allemaal.

Keecie maakt prachtige handgemaakte tassen van leer die, naarmate de tijd verstrekt, er alleen maar mooier op worden. Er zijn veel modellen in allerlei prachtige kleuren. Mocht je tas er in de winkel dus niet tussen hangen, informeer gerust naar de andere modellen en/of kleuren.







 


No comments: