13.5.14

SNEAKPEEK AT A MINT. PROJECT

Afgelopen week heb ik een interieurproject gepresenteerd bij een leuke jong gezin met kleine kinderen en beiden een drukke baan.
Zij schakelden mij in om in hun huis een goede balans te creëren tussen het kunnen ontspannen na een drukke werkdag en een fijne plek om als gezin of met vrienden bij elkaar te zijn en waar de kinderen lekker kunnen spelen.

Het begon dus met de vraag of ik voor hun beneden verdieping een goed lichtplan kon maken waar zij bovenstaande wensen konden integreren. De verlichting was ten tijde van intrek een ondergeschoven kindje geweest (zoals dat vaker het geval is) en moest dus drastisch worden aangepakt. Gezien de bank het net had begeven (want kleine kinderen...) was ook de vraag of ik die meteen wilde meenemen in het plan als mede ook 1 a 2 nieuwe fauteuils en een nieuw kleed.

Hieronder vast een sneakpeek van het moodboard dat ik maakte voor deze opdracht, waarvan de implementatie meteen is gestart.



1 comment:

A fresh start of me said...

Oh de moodboard beloofd al veel goeds..
Laat je ook zien hoe het is geworden (en hoe het was) of mag dat niet?
Groetjes Chris