30.5.14

FULL STEAM AHEAD!

Het was hier een leuke maar drukke week gevuld met leuke dingen.
 
De tweede presentatie voor een groots horeca project begin deze week verliep goed en komende week hoor ik of we fase 2 ingaan. Heel spannend.
Daarnaast kwamen er deze week ook weer een aantal nieuwe verzoeken binnen voor interieuropdrachten.Altijd fijn! :)

Ook de voorbereidingen van de Mint interiors store zijn in full swing. Veel afspraken nog steeds met leveranciers, reeds commited en nog nieuwe, inkooporders die de deur uit vliegen en zelfs al leveringen die binnenkomen!

Bij een winkel hoort ook een logo. Omdat ik mijn huidige logo niet voldoende goed vind passen bij het winkelconcept heb ik besloten om een nieuw logo te laten maken. De keuze is inmiddels gemaakt en de final touches waorden er aan gemaakt.  Ik ben in ieder geval heel blij met het resultaat en hoop deze volgende week al met jullie te kunnen delen, middels mijn blog, de website van Mint interiors en via social media.

En na hard werken, vandaag een welverdiende middag op het strand van Noordwijk bij de Branding met z'n vieren. Life's a beach!


PS het SuperWomen logo linksbovenin is een poster van MiniWilla.  Straks te koop in de Mint store, maar bij interesse nu al verkrijgbaar. Dus als je interesse hebt, let me know.




No comments: