20.1.15

KEEP MOVING!



Ik heb het gevoel dat de tijd echt zo hard gaat. Een mega cliche, I know, maar zo voelt het echt!
Er gebeurt ook zoveel. Thuis zijn we met een groot scheepse verbouwing bezig en zitten al ruim 1,5 maand in een bouwput. Die is nu trouwens best goed te doen, we leven gewoon beneden en koken op een campingsetje, maar we hebben er geen keuken en geen water dus afwassen gebeurd in bad...
Over 3 weken moet de hele verdieping echter compleet leeg ivm de nieuwe vloer die wordt gelegd, het uitharden daarvan, het plaatsen van de keuken en dan nog de schilder. Al met al verkassen we straks dus weer voor ruim een maand naar het kleine slaapkamertje van B welke als woonkamer/eetkamer/keuken dient.
Ik kijk er nogal tegenop moet ik je zeggen, maar "eyes on the price" roep ik op dit soort momenten. Maar er zijn zoveel beslissingen die we moeten nemen en ondanks mijn moodboard voor de beneden verdieping merk ik dat ik sommige knopen maar lastig kan doorhakken. Meubels, verlichting alles is gekozen maar de verf en het behang.... Ik kom er niet uit. Voor een ander een plan maken is toch makkelijker ;). Hieronder het moodboard voor mijn eigen project waar ik hier al eens eerder over schreef...




Ook met opdrachten gaat het super! Er zijn er een paar die lopen en waar ik bezig ben met implementaties, er zijn nieuwe intakes geweest en gepland, ik ben bezig om een filmpje te laten maken van mijn winkel en mijn werk en daarnaast ben ik voor de winkel ook nog met een webshop bezig. De website is inmiddels goed gevuld met alle spullen van mijn leveranciers en geeft al een mooi beeld van waar Mint voor staat en welke sfeer je kunt verwachten. Ik kan nu al versturen binnen Nederland, bestellen gaat nu nog via de email of telefoon. Dus bel als je wat wilt weten!
Komende maanden ben ik nog bezig voor het opzetten van de webshop maar ik houd jullie op de hoogte!

En als laatste ben ik nog met een nieuw fitness/gezondheidsregime bezig. Ik was er vorig jaar al mee begonnen en had het bijna afgerond maar toen kwam die verdraaide december maand om de hoek en begon de verbouwing, hadden we geen keuken en was er dus geen houden meer aan. Maar op 5 januari ben ik opnieuw begonnen met een 12-weeks programma. Intensief sporten in combinatie met eten. Hopelijk houd ik het nu wel vol met alles wat er speelt ;).

x



No comments: