23.9.14

MEER KLEUR IN HUIS

Jullie weten dat ik nogal gek ben op wit. Mijn huis is wit, wit wit, maar daar komt nu het weer wat kouder wordt steeds meer kleur bij. Zo kochten wij recentelijk een jade groene Pers (het kleed, niet de kat). Ik heb nooit iets met groen gehad, maar de laatste tijd koop ik me suf aan groene spullen voor in huis en in de winkel.

Ook in de eethoek hebben we een kleine verandering aangebracht. De Tripp Trapp van Stokke (wie kent ze niet?!) heeft namelijk een prachtige nieuwe kleur toegevoegd aan haar collectie, Storm Grey. We hebben dus 1 van onze witte Tripp Trapps vervangen door een grijze. De kinderen vinden het super fijne stoelen en kunnen er nog wel een paar jaar op zitten. Zelf krijgen wij binnenkort een aantal In Between Chairs van &Tradition met prachtige roze vilten bekleding en daar zie ik voorlopig liever nog geen kinderen op zitten. Ziet u de chocopasta vlekken al op mijn mooie roze vilten zitting...? Ik krijg er nachtmerries van! Tripp Trapp voor de kids it is en it will stay for a while.

Wat vinden jullie van de nieuwste kleur Storm Grey? Hij past in ieder geval perfect bij mijn Nike Free's ;).

PS de Pantone placemats zijn bij Mint interiors te koop.






No comments: