3.8.14

MINT STORE OPENS SOON!

De Mint store is bijna een feit. As dinsdag krijg ik de sleutel van mijn prachtige pand aan de Brinklaan 64 in Bussum. Er moet nog hard geklust worden om alles te krijgen zoals ik wil en ook de leveringen komen vanaf deze week binnen. Super spannend, maar ik heb er met name gewoon waanzinnig veel zin in!

Al heel lang liep ik met het idee van een winkel in mijn hoofd en al heel lang stelde ik het steeds uit. Er kwam iedere keer wat anders op mijn pad of ik had andere zaken waaraan ik mijn tijd besteedde. Een winkel erbij zou niet het goede moment zijn etc. Maar het idee liet niet los en begin dit jaar besloot ik er gewoon voor te gaan. NO guts no glory, zeg maar. Nog voor ik een pand had, had ik al een lijst met prachtige merken die ik wilde gaan verkopen in mijn winkel en na een aantal afspraken en belletjes had ik al een mooie lijst merken aan mijn nog te vinden winkel weten te koppelen.

Een van de eerste merken die benaderde was Fermliving. Prachtige woonaccessoires voor zowel volwassenen als kinderen. Veel pastels, vergrijsde tinten, grafische dessins en kleurrijk. Precies waar ik van houd en passend bij mijn winkel met veel Scandinavisch en Nederlands design.
Prachtige kussens, een mooie kinderlijn en geweldig behang! Voor iedere ruimte in huis hebben zij wel iets moois en daarom ben ik ook erg trots op het feit dat Fermliving vanaf eind deze maand bij Mint interiors te vinden is.












No comments: