13.3.14

DEENS DESIGN OP MALLORCA

het is een beetje stil rondpom mijn blog. tweeledig; mijn hoofd barst uit elkaar van andere dingen die ik moet doen en heb er simpelweg geen tijd voor gehad. maar daarbij komt ook dat de inspiratie me wat ontbreekt om te bloggen. wat wil ik met mijn blog, wat wil ik ermee 'bereiken', wil ik er iets mee bereiken of is het puur voor fun? allemaal vragen waar ik nog steeds geen antwoord op heb. wat ik wel heb besloten is om lekker in het nederlands te gaan bloggen en niet meer in het engels. voor mij voelt dat persoonljker en dichterbij mijn hart dan engels.

met dit prachtige weer in aantocht ben ik druk bezig met het regelen van onze zomervakantie. het wordt een andere trip dan anders maar daarover later in het jaar wellicht meer. maar vakantiehuizen dus. ik heb een hekel aan van die ongezellig ingerichte vakantiehuizen en kan daar dan ook moeilijk een prettige tijd hebben. voordeel is gelukkig dat je heel veel buiten bent en dan is het binnen wel weer door de vingers te zien. hier echter een prachtig voorbeeld van hoe je zowel binnen als buiten en heerlijk huis hebt, zelfs op vakantie!











lucas fox properties



het mooie is dat het nog te koop staat ook! het is het huis van de deense designer malnene birger. zij heeft het in 2011 geheel laten renoveren. het huis is vrouwelijk, klassiek maar met hele rustieken en moderne elekmenten en een rudtig kleurenpalet, met veel wit, zwart en hout. zien jullie ook met mooie aangelegde lavendelpad? deze leidt naar het zoutwater-zwembad, prachtig! ook in de winter een fijne hide-away, want door het gehele huis ligt vloerverwarming, de beste uitvinding ooit vind ik dat!dus wie nog een zakcentje over heeft, grijp je kans, dan zit jij deze zomer op mallorca in de spaanse zon met een sangria te genieten op je eigen terras.

bye, katja

No comments: